Kompania Piwowarska zmieni niebawem etykiety piwa Żubr. Wszystko po to by wspierać zagrożone gatunki


Kompania Piwowarska w kooperacji z WWF rozpoczęła kampanię, której celem jest wsparcie ratowania zwierząt zagrożonych wyginięciem. W tym celu z etykiet piwa marki Żubr zniknie wizerunek żubra. Jego miejsce ma zająć wilk, ryś i sóweczka.Te same gatunki zwierząt, które są zagrożone wyginięciem mają także pojawić się w reklamach, które KP ma wkrótce zrealizować.
Wszystkie te zwierzęta są mieszkańcami Białowieskiego Parku Narodowego, którego patronem jest marka Żubr.

Marka żubr ma także przekazać WWF milion złotych na wsparcie walki z zagrożonymi gatunkami, które zostały wymienione już wcześniej.

– To od nas ludzi zależy, czy będziemy żyć w świecie, w którym będzie także miejsce dla przyrody i jej mieszkańców, czy jedynym drapieżnikiem zostaniemy my. Wilk to gatunek, który był na skraju wyginięcia, rysiowi nizinnemu nadal to grozi, a dom sóweczki ginie na naszych oczach. Cieszymy się, że marka Żubr razem z nami zawalczy o przetrwanie tych gatunków – mówi prezes WWF, Mirosław Proppé.




12

Kompania Piwowarska zmieni niebawem etykiety piwa Żubr. Wszystko po to by wspierać zagrożone gatunki

1 / 2Next

Nie ma takiego spania!

Nie zrobiłeś nic przez ostatnie 2 minuty. Zamknij to okno albo obczaj najciekawsze posty.